تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

تحقیق-پروژه-پایان نامه کارشناسی-ترجمه آماده-تمامی رشته ها- صنایع غذایی-حقوق-برق-مدیریت-کشاورزی و ....... تمامی فایل های تحقیق با فرمت( word, docx) ارائه میگردد.


دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 24
  • بازدید کل : 223983

ترجمه آماده به همراه مقاله معتبر (الزویر) انگلیسی با عنوان تشخیص کرم خوردگی بلوط با استفاده از بینایی ماشین


ترجمه آماده به همراه مقاله معتبر (الزویر) انگلیسی  با عنوان تشخیص کرم خوردگی بلوط با استفاده از بینایی ماشین

ترجمه آماده به همراه مقاله معتبر (الزویر) انگلیسی با عنوان تشخیص کرم خوردگی بلوط با استفاده از بینایی ماشین در 9 صفحه ارائه میگرد .صفحه اول ترجمه جهت مشاهده کیفیت ترجمه در زیر آورده شده است:

 تشخیص کرم خوردگی بلوط با استفاده از بینایی ماشین

مقدمه:بلوط یکی از محصولات مهم اقتصادی کشور چین به شمار می آید.ای محصول دارای ارزش غذایی بالا بوده و دارای خاصیت دارویی نیز می باشد.

بلوط محصولی محبوب میان مصرف کنندگان داخلی و خارجی می باشد. از آنجایی که کرم خوردگی بلوطبسیار شایع است وکیفیت این محصول رابطور جدی تحت تاثیر قرارمی دهد،جداسازی این بلوط ها یک فواید مهم قلمداد می شود.در همین راستا گسترش یک روش سریع و دقیق غیر مخرب برای سورتینگ این محصول امری مهم و ضروری خواهد بود

بینایی ماشین(mv) به معنای استفاده از ماشینها به جای چشم انسان در انجام کارهایی چون اندازه گیری و قضاوت می باشد.ماشین بینایی موضوع جدیدی است که وابسته به علومی چون هوش مصنوعی،زیست شناسی عصبی،رابطه ی عقل و جسم،علوم رایانه،پردازش تصویری،تشخیص الگو و دیگر علوم میان رشته ای بوجود آمده، می باشد.

با ادامه ی توسعه و بهبود فناوری رایانه،بویژه فناوری چند رسانه ای و تئوری پردازش تصویر دیجیتال و تحلیل آن،امروزه بینایی ماشین بصورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.تحقیق و کاربرد بینایی ماشین در کشاورزی از اواخر سال 1970 آغاز شد که عمدتا در آزمون های غیر مخرب تعیین کیفیت و دسته بندی میوه ها و سبزی ها مورد استفاده قرار میگرفت.

Liو همکاران روشی را که بر مبنای طیف NIR کار می کرد،برای تشخیص بلوط های کپک زده مورد مطالعه قرار دادند.Fany وهمکاران یک سیستم دسته بندی بی درنگ (real_time) بلوط را با استفاده از بینایی ماشین طراحی نمودند. این سیستم از نتایج حاصل ازپردازش تصویر و تشخیص

 


مبلغ قابل پرداخت 27,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 2304

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • کتاب کلیات حقوق رشته الهیات دکتر ارسلان ثابت سعیدی- مرجع اصلی دانشگاه پیام نور
  • کتاب اصول طب داخلی هاریسون
  • مقیاس کیفیت زناشویی باسبی و همکاران (RDAS) – فرم تجدیدنظر شده
  • سوالات عمومی و اختصاصی استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت
  • دانلود کتاب اصول حسابداری 1 تالیف عبدالکریم مقدم-  علی شفیع زاده مرجع اصلی پیام نور

پروژه - تحقیق- ترجمه - آماده