تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

تحقیق-پروژه-پایان نامه کارشناسی-ترجمه آماده-تمامی رشته ها- صنایع غذایی-حقوق-برق-مدیریت-کشاورزی و ....... تمامی فایل های تحقیق با فرمت( word, docx) ارائه میگردد.


دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 224220

کتاب اصول طب داخلی هاریسون


کتاب اصول طب داخلی هاریسون

جدیدترین نسخه کتاب اصول طب داخلی هاریسون(چاپ 20- سال 2018) اثر دن لوئیس لانگو، در زمینۀ بیماری‌های داخلی و اصول طب در 8452 صفحه در قالب فایل PDF به همراه تصاویر واضح و کامل از تمامی بیماری های شرح داده در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

 

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحه: 8452

زبان: اصلی ( انگلیسی)

با توجه به حجم بالای کتاب(600 مگا بایت) کتاب به منظور سهولت دانلود  لینک سریع در اختیار قرار داده شده است- با تشکر

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
دایسکشن آئورت ناشی از گسترش پارگی لایه اینتیما به سمت لایه مدیا و یا پارگی عروق خون رسانی کننده (Vasa Vasorum) به جدار آئورت می‌باشد. تروما به قفسه سینه و یا آسیب‌های ایاتروژنیک از علل بروز دایسکشن آئورت می‌باشند. در عدم حضور HTN و سایر شرایط تخریب کننده لایه مدیا بروز دایسکشن به طور خودبخودی ندرتاً رخ می‌دهد. تقریباً ۵۰٪ موارد دایسکشن آئورت در زنان جوانتر از ۴۰ سال و خصوصاً در دوران بارداری رخ می‌دهد.
تقریباً تمام موارد دایسکشن حاد همراه با درد شدید در زمان مراجعه علامت خاصی نداشته باشند. برخلاف درد ناشی از ایسکمی میوکارد، در بیماران مبتلا به دایسکشن آئورت سریعاً درد به حداکثر شدت خود می‌رسد و اغلب منجر به کلاپس عروقی می‌شود. طبق نظر مطالعات قدیمی درد ناشی از دایسکشن آئورت کیفیت پاره کننده (Tearing) دارد اما در مطالعات جدید مشخص شده که شایع‌ترین تظاهر این بیماران درد ناگهانی، شدید و واضح (Sharp) می‌باشد.

 

آخرین تغییرات

شامل بسیاری از پیشرفت های جدید و پیشرفت های پزشکی بالینی که از آخرین نسخه از هریسون رخ داده است. فصل های مربوط به هپاتیت حاد و مزمن، مدیریت دیابت، درمان های مبتنی بر ایمنی در سرطان، مولتیپل اسکلروز، بیماری های قلبی عروقی، اچ آی وی و بسیاری دیگر، آخرین اطلاعات مربوط به مکانیزم های بیماری، گزینه های تشخیصی و راهنمایی های مخصوص درمان شما را به شما ارائه می دهند مراقبت از بیمار بهینه را فراهم کنید.

پوشش کلی از مکانیزم های بیماری: هریسون بر پاتوفیزیولوژی با شدت تمرکز می کند و با هدف اتصال مکانیزم های بیماری به درمان ها. درک فزاینده ای از چگونگی پیشرفت و پیشرفت بیماری ها نه تنها باعث افزایش تصمیم گیری و مراقبت از ارزش بیشتر می شود، بلکه موجب خواندن جذاب و حفظ حافظه می شود. هریسون خلاصه ای از پیشرفت های علمی جدید علمی مانند نقش میتوکندری در مرگ برنامه ریزی شده و ناباروری سلولی، نقش سیستم ایمنی بدن در توسعه و درمان سرطان، تاثیر کاهش تلومر در فرآیندهای پیری و بیماری و نقش میکروبیوم در سلامت و بیماری. شناخت نقش التهاب در بیماریهای قلبی عروقی، مکانیسم دقیق کمبود ايمنی در HIV / ايدز، پریون ها و پروتئین های غلط شده در بیماری های عصبی، و چاقی به عنوان سادگی برای ديابت، فقط چند نمونه از چگونگی ارائه اطلاعات پاتوفيزيولوژي ضروری برای سلامت است حرفه ای ها.


مبلغ قابل پرداخت 51,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1186

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • کتاب کلیات حقوق رشته الهیات دکتر ارسلان ثابت سعیدی- مرجع اصلی دانشگاه پیام نور
  • کتاب اصول طب داخلی هاریسون
  • مقیاس کیفیت زناشویی باسبی و همکاران (RDAS) – فرم تجدیدنظر شده
  • سوالات عمومی و اختصاصی استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت
  • دانلود کتاب اصول حسابداری 1 تالیف عبدالکریم مقدم-  علی شفیع زاده مرجع اصلی پیام نور

پروژه - تحقیق- ترجمه - آماده